Lördag

Jobbade med Helena idag, tuff dag har det varit, men så tuffa som Helena och jag är så fixade vi ännu ett maratons pass på jobbet.

Efter jag gick av mitt pass åkta jag med mamma och Börje till Ikea, köpte en ny gaderob för det behöver jag. Nu åker min fula soffa ut, och jag har köpt två fotöljer i stället. Sen ett nytt bord :-).

Dessutom ska jag köpa en till madrass till min säng, min säng är bra. Man kan göra den till en dubbelsäng, problemet är ju bara att jag inte har haft en madrass extra. Så det ska jag köpta inom kort, ja det känns roligt med nya och fina saker


Just det, idag gjorde min bästa vän högskoleprovet. hon är så bra så hon klarade nog provet!



Här får ni en bild på Helena så ni ser hur en av mina kollegor ser ut.




En old bild på mig också för fan

Kommentarer
Postat av: Helena

Klart vi fixade det ;)

2011-04-05 @ 10:27:08
URL: http://apriilhimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0