Bed sweet bed!

Det är aldrig roligt och gå upp så här tidigt, men måste man ja då måste man helt enkelt. Nu har jag ju varit uppe ett bra tag och redan fått i mig min dos av kaffe. Blir väl mera kaffe idag på jobbet, jobbar ju med Helena och hon tycker också om att pimpla kaffe.


Hoppas på en bra dag på jobbet och att man slipper en massa kaos, det räcker med att hela mitt huvud och alla tankar är kaos. Senare ska jag hem till mamma och äta middag, i morgon jobbar jag kväll. Ska till Öland i morgon min fin fina Ö som jag saknar den såna här stunder då det är underbart väder. Men nej jag skulle inte kunna flytta dit igen. Jag trivs som fisken i vattnet i kalmar och på Stensö kan inte bo mycket bättre!


Glad påsk snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0