Torsdag!

På måndag blir det nog en fika med Christian ;) min nyaste vän. Vi lärde känna varandra på en buss in till stan en kväll. Sedan ville han ha mitt nummer, och jag gillar ju att få kontakt med nya människor så självklart fick han mitt nummer. Christian och jag har helt olika stilar, han är nämligen raggare . Men jag väljer ju inte mina vänner efter deras stil. Utan har man något gemensamt och har man en kemi som passar, så är det ju det viktigaste om nu frågar mig.


Ska snart gå in till stan och möta upp min älskade mamma;). Blir att kolla lite i affärer och även äta en bit mat ;)


Jag är medveten om att jag har varit lite *off* dom sista dagarna. Men har inte varit på topp helt enkelt, jag jobbar på det, men som sagt rom byggdes inte på en dag. Jag vet kan vara jävligt dålig på att höra av mig och så vidare. Men jag menar inget illa när det händer. För när jag har dessa dagar öppnar jag inte dörren, jag svara inte på samtal eller sms. Den enda jag svarar på är mamma, det är väl just för att hon är den enda jag vågar prata med  i den stunden. Jag vet man ska inte skämmas för att man mår dåligt , bättre och visa det för då anser jag att man är starkare. 


Det finns så mycket jag skulle vilja skriva ut här på bloggen, samtidigt så är det någon som säger stopp. En blogg är ju till för att skriva av sig, samtidigt är jag otroligt rädd för att skriva för mycket. Rädd för att såra någon, rädd att jag ångrar mig i samma sekund som jag publicerar ett inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0