IDIOT

Nu är jag riktigt arg, på en person jag både trodde var en bra vän och en ärlig person
Jag har förlåtit honom en gång då han snackade skit för jag anser att man alltid ska få en andra chans. Men han valde att göra det igen jag tänker nu gå ut med namn för det tycker jag han är värd. Han heter MAX och gillar och utnyttja allt han kan komma åt. Och blir han påkommen eller dissad väljer han att snacka skit. Han svarade på ett sms jag skrev att jag inte känner honom, men känner han alla han väljer och snacka skit om? nej skulle inte tro det. Självklart han han snackat skit om mig till en person sedan la han skulden på henne och sa att det var hon som snackade skit om mig. Hur jävla pantad får man bli? att han har mage att skylla på andra när han är boven i det hela?!. I mina ögon är max en patetisk nolla som inte kan ta att han blir dissad tycker nästan lite synd om honom.
Jag tror att orsaken till att han valde att snacka skit om mig var att jag dissade honom störda jävla idiot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0