Lördag den 10 december tvåtusenelva

Säga vad man vill :-)

Ute är det mörkt och jag är inte sugen på att ge mig ut i den här kylan  sen. Fast jobbet kallar och då är man ju tvungen, får tänka positivt jag har ju ett jobb och gå till.



Tanken slog mig julen närmar sig , men jag kan i alla fall andas ut när det gäller julklappar för jag är färdig. En kollega kallade mig galen för att jag redan var färdig. Fast har dock en julklapp kvar kom jag på nu, även en present till mammas man Börje. Ja jag säger att det är mammas man låter ju bättre än (mammas gubbe) så det får helt enkelt bli mammas man:-) . Jag måste ge guld och diamanter till Börje som har gjort så mycket för mig han hjälpte mig och flytta , han lyssnar när jag är nere, hämtar mig och kör mig till mamma när jag saknar henne. Ja denna Börje har gjort mycket för mig och jag kommer nog aldig kunna tacka honom nog för allt. Får ge mamma en rad också, även hon har hjälpt mig massa i mina 24år på jorden, hon har både sett ljusa och mörka sidor av mig. Ja? alla har ju ljusa och mörka sidor, och när man som person kan erkänna sina brister då är man i mina ögon en stark och ärlig person :D.


Jobb till 15.45 idag, hoppas på en bra dag på jobbet, som jag för det mesta alltid har . Men sen finns det dagar precis som det finns för alla som känns lite så där halv jobbiga förstår ni? ja ja men jag hoppas på en bra dag så jag slipper vara trött som ett lik ikväll då jag faktiskt vill vara social och en människa, för hur kul är det att känna sig som ett lik? ja ni hör ju själva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0