Svar på tal





Till Stephani !


Nej jag känner inte max helt och hållet men gör du det? skulle inte tro det. Och max känner inte mig men han väljer ändå att sprida falska rykten om mig.  Så hur har du mage och säga att jag gör fel som skriver detta på bloggen. Jag står för att jag tycker vilket max aldrig har gjort och aldrig kommer göra.

Och han du kallar underbar har även snackat illa om dig men du kanske tycker det är okej? ja vad vet jag jag vet inte ens vem du är bruden. Har bara hört det max har sagt om dig, men jag tänker inte sjunka till en nivå och säga vad han har sagt. Och jag lovar du kommer ju aldrig få ett ärligt svar från honom. 


Jag kan gissa att orsaken till att han snackar skit om mig är för att jag dissade honom för mr N. Och då går han som du kallar underbar och säger att jag är en jobbig brud som förföljer honom ;-) haha ja mycket har man hört men detta tar nog alla priser. Max kunde inte ta att han blev dissad, och när max såg vem N var så kommenterade max hans utseende är man underbar då? när man gör narr av någon annan, nej i mina ögon är man en liten människa med väldigt liten självkänsla. Vilket jag nser max har när han säger att personer är fula, äckliga osv. Han är i mina ögon en person med väldigt liten självkänsla som tror han är så jävla snygg, och när han väl blir dissad blir han förbannat och sprider falska rykten.

Ps : Är man underbar när man snackar skit om sin bästa vän och säger att personen är ful och otrogen mot sin flickvän. Max vet inte var ärlighet är och han kommer nog aldrig stå för allt skit han har gjort mot andra människor. Och du är ju bra dum och umgås med honom efter all smörja han har sagt om dig! Dessutom har han hotat en annan tjej att säga allt hon har sagt i förtroende till honom, han bevisar bara vilken liten människa han är, och att han är 24 år kan man inte tro, han borde gå tillbaka till sandlådan om du frågar mig och andra!


Spring nu till max och berätta detta fort fort ;) skynda dig och tala om vilken nolla jag är ;)
bryr jag mig? nej det är bara roligt, för jag vet ju att jag kan gå med huvudet högt ;)

Nu ska jag njuta av mitt liv med ärliga och fina människor.
Tänker inte slösa mer tid när det gäller detta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0