Röv!

Saknar ihjäl mig efter Maria
Fast funderar på att sluta sakna henne, hon la ut en ful bild på mig på fb.
Fast det var väl hennes hämnd för alla gånger jag har lagt ut en bild på henne som hon inte gillar!




Idag vart det sjukhuset för att ta bort ett födelsemärke trodde jag! Nä dom ska skicka mig vidare och låta en ännu bättre doktor göra det. Sen vart det även ett besök på stensövårdcentral där en snäll sköterska stack mig med en nål, då var hon dock inte lika snäll längre :'/.



Man kan umgås med killar utan att ligga med dom, vilken värld lever du i egentligen?
jävla tölp.


inte för att vara sån då men den som får en kyss av mig ska vara stolt, jag är både tuff och söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0