Tänkt lösgodis

Man kan beskriva livet som lösgodis många gånger, förstår ni vad jag menar? .


  • Man har ett frittval och välja vilket godis man vill ha i sin påse
  • Det finns olika sorter, smakar och priser
  • Ibland lyckas man få med den där godisbiten man inte gillar!


    Visst är det ett jävla bra exempel :-) det tycker jag i alla fall!


    Annars? ja en helgen spenderar jag på jobbet (inte hela tiden) men det är min jobbhelg så att säga. Ska även hinna med en fika med Maria (om maria hinner) sen ska jag även hinna träffa leffe en stund också.
    Har dessutom en envis förkylning på gång känner jag , den vill inte bryta ut vilken är jävligt störande. På något sätt mår jag värre än när jag är förkyld hur kul är det och vakna och det känns som att man har knivar i hela halsen (inte alls skoj inte skoj för fem öre)





    .


  •  



yeha ;) har alltid älskat låten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0