ABC

Mysig kväll på jobbet med chips, läsk och melodifestivalen. Nu är jag hemma och ska snart krypa ner i sängen för i morgon går jag på ett tidigt pass på jobbet. Efter jobbet ska jag hem till Maria en stund och dricka kaffe sen ska hon få en bok av mig och sen ska hon också låna en bok av mig. Sen ska jag hem till mamma och äta våfflor gotti gott gott ska det bli. Sen är jag ledig till den 3/3 underbar känsla ska njuta för fulla muggar.


Och visst är det underbart när man får mer lön än vad man trodde man skulle få!

Kanske inte har sagt det, men nu ska jag spara mitt hår det växer som ogräs
Var inte så länge sen jag klippte mig kort och nu kan jag nästan ha det i en knut



Lyssna på denna annars JÄVLAR
Johnny Cash – A Fast Song

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0