Bindor??!?!?!?

Idag ringde 8 telefonförsäljare till mig, dom ger sig aldrig. I det första samtalet var jag trevlig och sa att jag inte var intresserad av det dom ville säga. Men nu ska jag berätta det roliga, det ringe en kille som ville sälja bindor, självklart började jag skratta. Sedan avslutar jag samtalet med och säga att bindor är ute för här kör man tampong kanske var lite elakt av mig? men jag blir så trött på dessa säljare.

Men nu ska jag berätta en sak, jag har haft ett sådant jobb en gång i tiden. Alltså jag har själv varit säljare nästan lite pinsamt och berätta haha. Jag sålde i alla fall tandborstar i en källare mitt i stan och vet ni jag sålde en del , men jag insåg rätt snart, att vi faktiskt lurade kunderna. Vilket jag tycker är fel, ja menar ärlighet är viktigt dessutom var chefen min kompis bror höhö inte så passande heller för den delen.


Nu ska jag göra varma smörgåsar och koka te och se på en bra film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0