Blåser

Det blåser väldigt mycket ute idag, och har jag lust att gå ut ? NEJ verkigen inte. Sitter och dricker kaffe och försöker få upp värmen för jag fryser så jag skakar. Min förkylning har inte släppt riktigt heller men jag jobbar ju så mycket så jag hinner ju som sagt inte riktigt vila upp mig ordentligt.


Här om dagen pratade jag och Maria om att ha en slags 50tals fest. Vi blev sugna efter att ha kollat på Grease. jonh Travolta i den filmen är ju bara så MUMS. Så vi får se hur jag och Maria kommer lägga upp det hela. Jag har nog en klänning som  är lite 50tal. Annars hade Maria en som jag kunde låna av henne

Idag blir det ett morgonpass till på jobbet. Men jag gillar ju mest och jobba på morgonen, efter jobbet ska jag hem till mamma.

Får tacka Börje som så snällt kom och hjälpte mig med mitt bredband igår när det inte ville funka.

Igår  grubblade jag över glassbilen. hmm att den fortfarande går runt. Jag minns att jag som liten alltd sprng ut när jag hörde den. Jag trodde också att glassen som glassbilen hade inte fanns i en vanlig affär. Ett minne jag har är när jag Martin och hans bror (kommer inte på namnet) satt i lekparken. Så kom glassbilen och så kom det ut en rätt så ung kille och gav oss en varsin glass . Ni kan ju fatta hur glada vi blev, vi var ju rätt så små också.


Jag saknar faktiskt N , hans lukt har försvunnit ur min ena kudde nu haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0