.

Blärrk jag borde sova, men just nu snurrar en massa tankar inom mig. Ibland får jag för mig att jag börjar bli galen, ja ni vet mer än vanligt. Ute är det mörkt det är rätt mysigt fast den jävla äckliga ugglan håller på och skriker . Kan den inte bara flytta eller hålla käften. Eller är det kanske så att jag är lite väl känslig?! skulle i alla fall vilja skjuta den jävel.


Jobbade med Henrietta ikväll var en mycket stressad kväll, när jag gick hem var jag så trött . Ja så pass trött att jag gick fel väg hem, så jag fick en liten promenad. Tog en dusch när jag kom hem och en kopp te , försökte koppla av genom att läsa en bok vattenmelon heter den om det är roligt och veta.


Nu ligger jag i alla fall i sängen och har så jävla ont i magen:( viker mig dubbelt av smärta. Antar att det är stressen som lever sitt egna liv inom mig.

Ja jag borde sova, börjar jobba vid 07.00 i morgon, sen jobbar jag kväll både lördag och söndag. Vad ska man hitta på då? sova lite längre det är en sak som är säker.


Sov för helvete

Lyssna , njut och sov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0