.........................


Någon som ser mig?!


Sitter och oroar mig för nästa besök hos tandläkaren!
Det är den 30 mars jag ska dit, men orolig är jag
Jag är så otroligt rädd så jag skakar
Är glad att min tandläkare sa att jag fick lugnande medel
Det behövs och det hjälper också
Sen blir man ju lite "konstig" lullig och så vidare av det
Och på grund av det måste jag ha med mig någon
Fast jag är 23 år så är den en stor trygghet och sen är det ett måste dessutom
Så Börje ska följa med mig han är så snäll
Kommer väl må skit efter ingreppet vill bara få det gjort



Haha- Gick in på min bilddagbok som jag trodde jag hade tagit bort
men den finns kvar
www.bilddagboken.se
jaggillarkakor
heter jag där

Vecka 8
Måndag Ledig
Tisdag Jobb 8-14
Onsdag ledig och utgång
Torsdag jobb 8-13
Fredag jobb 8-14
Lördag jobb 15.30 -21.15
Söndag jobb 15.30 -20.30





En favorit från 81 , alltså 6 år innan lilla jag föddes



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0