!!!!!!!!!!!!!!!

Min granne över mig lever rullan, låter som om han har ett helt fotbollslag på besök. Jag blir inte gladare av den där duvan (som jag hela tiden trodde var en uggla) håller på och skriker. Men jag skyller på min andra granne som går ut och matar dom jävlarna. Kan han inte göra det utanför sitt egna fönster. Ni kanske tycker jag gör en stor grej av detta men tro mig det är så otroligt jobbigt och ligga och höra på den där duvan.


I morgon ska jag köpa goda kakor och ta en fika med min bästa vän . Fick ett par fina ord av en kollega här om dagen. Hon tycker jag och Maria är så fina tillsammans och att det syns att vi är bästa vänner. Att vi också skapar fina
nyanser. Sånt blir man ju glad över att få hör!


Sen ska jag vara med Nils också,

Bättre lördag kan det ju inte bli

fika med bästa vännen och vara med Nils!



Och på onsdag ska jag bli full för då ska vi ut och ha roligt.

!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0