......................

Att vakna upp med ångest för att man var för full igår är ALLTID lika roligt.
Jag vill inte veta hur mycket pengar som gick åt igår heller, men på fredag kommer lönen.
Så det är ingen större fara faktiskt!.

Kan inte släppa det där med the rock
Den musiken dom spelade igår (fifafaaaääen)
Gick fram och frågade om dom kunde spela Sabaton eller Guns n Roses
Men vet ni vad dom säger (dom som sköter musiken den kvällen)
Vi har inte den musiken , blev rätt så arg faktiskt !


Träffade Albin igår också, var ett tag sen vi sågs.
Vi tog oss en pratstund (kommer inte ihåg hälften av det jag sa )
Jag minns att jag tog i mot hans ursäkte och även att jag sa att  han och tekla (hans tjej ) skulle få många ungar
omkring 78 barn.


Nu känner jag mig som en påkörd fågel på e4
Och jag har jävligt ont i nacken också :/:/:/


Men jag hade skoj igår var ju med min bästa vän
Då är det alltid lika roligt faktiskt !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0