Godmorgon Torsdag

Godmorgon är uppe tidigt, ska till tandläkaren vid 08.00. Den enda tiden som fanns idag, så man kan säga att jag är först ut. 600 kronor kostar en underskökning, med andra ord är det inte så konstigt att inte alla har råd att gå till tandläkaren. Jag har ju som sagt sparpengar, inte det roligaste att lägga pengar på ett besök hos tandläkaren. Men det är ju en viktig sak precis som det är att gå till läkaren om man är sjuk. Hade jag inte varit så duktig som jag är när det gäller att spara pengar hade inte jag heller haft råd . Men om jag ska vara ärlig borde ett besök hos tandläkaren kosta lika mycket som ett besök hos en vanlig läkare alltså 200 kronor. Och visst det kommer svida på mitt sparkonto men det är ju viktigt att gå till tandläkaren ibland också.

Jag borde faktiskt städa idag, ligger kläder här och där i lägenheten. Men jag orkar inte idag, jag hinner för jag är ju ledig tills på söndag. Ska hem till mamma en stund efter tandläkaren får se om jag stannar tills i morgon, men det tror jag nog jag gör. Hinner knappast träffa mamma när jag jobbar så mycket, hinner knappast träffa någon. Och när jag väl är ledig så är jag så pass trött att jag knappast orkar med något .


Någon mer än jag som längtar till sommaren? det gör jag. vill ha sol och värme för det gör mig glad!




Här bjuder jag på en bild på mig, från 2008 tror jag?!  eller den kanske till och med är från 2007. Ja ja skitsamma det är i alla fall jag. Tror jag skulle ut den kvällen om jag inte minns helt fel?.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0