Godmorgon Torsdag

Jag kommer nog få vara ledig en hel vecka i sommar, men inget som är klart ännu. Chefen och jag pratade bara lite om det, och hon tyckte jag skulle vara det, men tanken på att jag jobbar så mycket. Blir det nu så så vet jag vad jag vill göra, eller jag vill göra massor då, men mest vill jag åkta till syster i Schweiz har aldrig åkt dit på sommaren, utan bara åkt dit på hösten och vintern . Och då tycker jag det är otroligt vackert med alper då kan man ju tänka sig hur det är på sommaren åh jag vill dit nu. Annars ska jag tvinga med Maria till Tysklad vore ju skit roligt, ja något vill jag hitta på komma bort från kalmar i en vecka vore ju UNDERBART.



Ska snart kila iväg till Maria och Dricka kaffe och prata och bara ha det trevligt. Maria får mig att må bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0