Godmorgon


så här brun vill jag bli igen, ge mig sommar !
Har ju lätt att bli brun också vilket jag är glad över.
Men nu när inte solen lyser får jag fuska helt enkelt
Jag får sola solarium, jag brukar somna ibland
Det är ju så skönt och bara ligga där och njuta
Men i sommar då ska jag fan sola på den finaste stranden i Sverige BÖDA SAND


Ska till tandläkaren på torsdag, många är rädda. Jag vet inte om jag är rädd, men det är ju inte så skoj heller. Och det är heller inte billigt. En undersökning går på 600 kronor, tur att man har pengar som man har sparat.

Jag har hunnit köpa 5 par skor detta år, och det är bara februari. Jag är galen i skor, ja och kläder, när Maria hjälpte mig och flytta fick hon en chock. Men jag har alltid gillat kläder , skor och allt som hör till. Det där med skor har jag gillat sen jag var liten. Sov i mina röda stövlar när jag var liten, och vet ni jag har kvar dom än idag. Dock så passar dom ju inte


Satt och läste distans kurser, man blir lite sugen faktiskt. Men jag är så jävla sugen på att gå
Socionomprogrammet. Men jag är rätt trött på att plugga, eller inte trött. Men nu vill jag bara jobba ett tag framöver, sen får vi se. jag är också sugen på att läsa till behandlingsassistent eller socialpedagog man kan ju få drömma!

Jag har inte hämtat cyklen hos mitt ex ännu, tänkte göra det idag. Har som sagt två cyklar, och den som är hos mitt ex ska Maria få. Mitt ex sa att det var punka på cyklen, med andra ord kan jag inte cykla på den. Men mamma och börje sa att vi kunde hämta den när jag var ledig. När nu det blir haha men jag är ledig torsdag, fredag, lördag och söndag. Man kan ju hoppas att Maria är ledig för jag är sugen på utgång ;)



Maraton!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0