Hallå Emma

När jag kom hem från jobbet idag så la jag mig en stund och vilade. Jag ställde klockan på 19.00 när jag la huvudet på kudden så somnade jag på en gång. Jag vaknade vid 19.20 men jag trodde då att klockan var 7.20. Jag fick lite smått panik just för att jag skulle börja jobba vid 8. Jag trodde alltså att det var tisdag när jag vaknade, jag fick panik och sprang runt som en idiot här hemma. Skickade iväg ett sms till mamma där jag skrev att jag skulle komma vid 5tiden på kvällen. Jag började gå til jobbet, och när jag hade gått halva vägen så ringer min mamma och frågar vad jag håller på med. Jag måste ha varit JÄVLIGT trött när jag vaknade , ja jag trodde det var tisdag morgon men det var måndag kväll. Jag gick och skrattade när jag gick hem igen, ja jag fick en kvällspromenad i alla fall ^^

Nu ska jag i alla fall sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0