HÖBBLA

Jag har så otroligt ont i min nacke, fick det igår precis innan jag och Maria hoppade in i taxin. Det var en mycket trevlig tjej som körde in oss. Dock så kommer jag inte ihåg vad vi pratade om riktigt men jag minns att jag skrattade en del i alla fall, och det är väl alltid toppen

I helgen blir det jobb för min del
Fredag dag
Lördag kväll
Söndag dag

Och i morgon ska chefen och jag kolla mitt schema som jag nu kommer ha en tid framöver. Har sagt att jag också gärna hoppar in extra ibland. Men sen vill man ju ha ledigt också och njuta ja ni förstår nog


Jag har blivit besatt av gröt, det är ju för jävla gott.



Gott folk ny lista The sunlight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0