Kan inte sova

Undrar varför ja jag vet faktiskt inte. Samtidigt som jag är trött så är jag det inte?

Kvällen igår var i alla fall lyckad, blev över 100 kort så jag tänker inte lägga ut dom är. Vart utgång lite här och där och på km hände det tråkigheter , vi behöver inte gå in på detaljer mer än att jag hamnade i bråk med en kille. Och han och jag är inte världens bästa vänner om vi säger så.

Fast annars var det bra, jag drack kanske lite för mycket (som vanligt) Fick hälla i mig en halvflaska vin tror jag det var. För Fredrik inte orkade dricka upp den och man får ju inte ta med det in på krogen heller. Så snäll som jag är så hjälpte jag honom .

I alla fall lite bilder får ni här
Karl


söta Angelica

George

Ida

Mia


Karl, Maria och Fredrik

Lama och Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0