Oh na na, what's my name?

Har krypit upp i soffan men en skål popcorn, I morgon är jag ledig men ska upp tidigt ändå för ska som sagt till tandläkaren. Kommer svida på mitt konto, en undersökning går på 600 kronor. Och dom pengarna hade man ju gärna gjort något trevligare för , dock är det ju viktigt att gå till tanläkaren och nu var det ju ett tag sen jag var där. Och nu när jag även har råd så tycker jag det är lika bra och gå dit, så vid 8.00 så kommer jag sitta med en öppen mun för en helt okänd person. Har ju alltid gått hos tandläkaren i Borgholm, men nu ska jag till tandläkaren här i kalmar. Efter tandläkaren blir det nog stan en snabbis sen bussen hem till mamma, är ledig tills på söndag och jag ska njuta. Vet inte riktigt vad jag ska ta och hitta på. Har inte frågat Maria än om hon är ledig eller om hon ska jobba, Annars ska jag bara vara hemma för tro det eller ej det kan också vara skönt och bara vara hemma.


På något sätt så kan jag ibland sakna det där med att plugga, det låter kanske konstigt. Men jag gillar och lära mig nya saker , man lär ju sig saker dagligen
:P . Men som jag har sagt innan så kommer jag vänta ett tag till, innan jag säker in till något skola, jag trivs ju som sagt väldigt bra med mtt jobb och är otroligt glad att jag även har så bra kollegor som jag har.

Just det igår tappade jag min mobil i trappan, jag fick lite panik.. Sprang som en galning ner för trappan och vet ni den överlevde . sedan kom jag ju på , hur många gånger har jag inte tappat den när jag varit onykter ;) ,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0