Söndag.....

Blärk jag är otroligt trött idag, fast det är jag nästan alltid. Eller under den senaste tiden har jag varit det, vet inte vad det beror på. Jobbar mycket och går och lägger mig alldeles för sent skulle jag tro.


Igår vart det Öland en sväng kallt som fan var det, hittade i alla fall lite saker som fick följa med mig hem. Sedan gick jag till
Maria och fikade och hade det trevligt.

Sen på kvällen
kom Nils var mysigt. Vi kollade på film och åt popcorn. Vi såg på the ring den har jag inte sett på flera år, men lika läskigt är det ännu när hon kommer ut ur tvrutan.


Nu sitter jag i sängen har fått i mig ett antal koppar kaffe  Caffeine får se om det hjälper. Vet inte hur mitt humör är idag riktigt känner mig lite tom inombords. Samtidigt som det pirrar i min mage , ja det är en gåta som sagt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0