Torsdag

Efter att ha sovit i några timmar sen jag kom hem från jobbet, känner jag mig mycket piggare.
Fast det var intr så farligt och gå upp och jobba som jag trodde det skulle bli. Men visst var jag trött
och sen har jag ont i hela kroppen , vilket är mindre roligt.


Jag brukar alltid säga att jag ska ta det lungt en tid efter en utgång , vi får väl se hur det blir.
Det var rätt mycket folk ute igår också, på km kände man sig som 100 år , just för att dom flesta
som var där var nyblivna 18åringar.


Vi gick i alla fall till Harrys och var där en bra stund drack och såg på när folk gjorde bort sig genom att sjunga Karaoke. Jag kan väl säga att jag själv var sugen , men jag skulle dock aldrig våga ställa upp.


Blev The rock sen också, men där nere var inget som det skulle, men vi gjorde väl saker för att ha skoj ändå. Sen träffade jag Albin där nere också så vi pratade ut om det som hade varit. Jag minns ju som sagt inte allt vi sa, men vi pratade ut och han sa förlåt. Och jag önskar han all lycka här i livet och att de går bra på den nya skolan i Karlskorna



Dags at ta en dusch nu, sen krypa ner i sängen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0