ugglan var en duva

Det kom jag liksom inte på själv, utan det var mamma som sa det. Den jävlen visade sig när hon var på besök, men när jag ska sova så skriker den bara och håller mig vaken om nätterna.

Åhh denna låten lyssnade jag sönder när jag var 15 år
Den är fortfarande bra men jag får ont i magen av den, minnen som kommer upp skulle jag tro?!.




Dagen började bra men slutade i tårar, fråga mig inte varför för jag vet inte. Så fort jag kom in genom min dörr så sprutade tårarna, tänkte själv vad fan håller jag på med. Men har hamnat i en jävla bubbla för tillfället vilket är jobbigt och det tar på mina krafter.

Inte blir jag gladare när jag skulle hämta cyklen hos fredrik. Han kom och hämtade mig efter jobbet och så när jag skulle få upp cyklen hade låset frysit fast. varken jag eller Fredrik fick upp det. Så nu får jag vänta tills det blir varmare ute helt enkelt. FAN också....


Jag - Jag har ont i magen
Kollegan - Jasså vad har du gjort
Jag- Alltså jag har inte ont för att det gör ont, utan för at jag är glad

SMARTA EMMA FELORD HELA TIDEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0