Vitlögn

Skrev ju i ett tidigare inlägg att jag inte är så rädd för tandläkaren. Men sanningen är att jag är livrädd , när jag satt och väntade på att få komma in så fick jag panik inom mig. Hörde den jävla borren så jag satt och höll för öronen, gubben bredvid mig kollade på mig och sa sedan att de går bra. Satt rent av och skakade satt med huvudet mellan knänen såg säkert dum ut. Men jag är livrädd , livrädd för att gå till tandläkaren.

Ska tillbaka och laga ett hål, ska få lugnande medel innan ingreppet. Annars blir jag hysteriskt och kommer ha ångest långt innan jag ska dit. Så det är en trygghet att jag kommer att få det. Var ju hos min nya tandläkare idag, vilken underbar människa hon var. Hon förstod mig och frågade hela tiden om det gick bra, så tack till personalen på smålandsgatan. Men min rädsla kommer nog alltid finnas kvar, ringde mamma efter besöket. För när jag får lugnade medel så måste någon följa med mig, så jag ska fråga mammas kille Börje om han kan hänga med. För man kan ju bli lite "lustig" när man får det ;) .

Sen ringde Maria och sa att vi ska ut på onsdag, och jag var super glad. Och på lördag ska vi umgås en stund ska bli roligt saknar min bästa vän så mycket

och när jag satt där med öppen mun, hade jag bara en låt på huvudet






Bruno Mars har väl inte varit min favorit, men han har en låt som jag rent av älskar



När jag ändå håller på får ni några favoriter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0