23:54

Ett besök hos läkaren i morgon, nej jag är inte sjuk, inte mer än vanligt i alla fall haha! Hoppas att jag kommer må bättre och komma till ro efter mötet. Vill inte gå in på det då jag tycker det är för personligt för att skriva på en blogg. Jag vet ju att det finns helt främmande människor som läser min blogg, personer som jag känner ytligt ja ni fattar. Jag är inte den som öppnar mig lätt har mina orsaker till det också det är ju inte så att jag går runt och är kall det får ni verkligen inte tro. Jag är en väldigt snäll tjej   som inte vill såra någon. Ibland är jag dock  för snäll och det har man ju fått en och annan smäll av. Och att jag i en del situationer är försiktig har sina anledningar , låter inte vem som helst komma nära mig nu sätter jag punkt innan jag skriver för mycket.

Ska dricka vin i helgen efter nästan två års uppehåll
Ni kanske undrar varför?

En kväll köpte jag och Maria väldigt mycket vin, mer än vad våra små kroppar klarar av. Och idag kan jag inte fatta att jag drack 3 flaskor röttvin själv. Resten av kvällen spenderade jag på Marias toalett.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0