Äntligen fredag!

:-)

Annars? jo jag har köpt en ny dator äntligen var på tiden, min andra höll på att gå sönder i två delar. Har liksom inte vågat gå och köpa en själv då jag inte vet vilken som är bra och dålig :-) om det nu finns någon dålig dator?. Jaja nu har jag en bra dator större skärm och allt det andra som finns inuti datorn vad fan det nu heter.

Dock måste jag säga jag är inget proffs så mammas kille fick så snällt följa med när jag köpte den. Han fick även hjälpa mig så jag kan surfa på den (så duktig är jag på datorer) haha.


Humöret idag : huvudet upp och fötterna ner, bättre än att ha huvudet ner och fötterna upp eller?. Kortpass på jobbet idag också underbart härligt :D .


Ska snart dra och jobba mina 5timmar lyx så här en fredags kväll måste jag säga :-)
börjar få ont i halsen på tal om en annan sak hoppas jag inte går och bli sjuk nu har inte tid med sånt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0