Julen är ju rätt mysig när jag tänker efter

Var som sagt hos läkaren i veckan, dom har skickat en remiss till röngten men dom tror inte det blir innan jul Är ju rätt lång kö att komma dit. Lika bra att få det gjort dock vill jag bara få det gjort så att jag kan släppa det. Nu får ni inte tro att det är jätte allvarligt för så är inte fallet, men jag vill heller inte gå ut med vad det gäller här på bloggen.

Annars är väl allt precis som vanligt, tankar som spökar och ett humör som går upp och ner. Sen jag kom hem från jobbet har jag bara njutit är riktigt mysigt här hemma nu. Ska köpa en stjärna som jag kan sätta upp i fönstret bara. Mina söta tomtar är framme och även lite ljus, i morgon ska jag njuta genom att tända doftljus och sätta mig och läsa en bra bok. På måndag är jag ledig, men ska upp tidigt för att gå till tandläkaren, det kostar skjortan men vill man vara fin så är det väl värt det!.




Det finns så mycket jag vill få ur mig, samtidigt som jag inte vill. Det hela är svårt att förklara, en dag i taget helt enkelt. Man kan ju inte göra mycket mera som sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0