lite tankar

Vi har alla bra och dåliga dagar

Dåliga dagar då  livet känns mörkt och trist
Bra dagar då allt flyter på och man tror på sig själv!

Jag har en trygghet jag har ett jobb och gå till, har jätte bra kollegor det har jag tyckt sen dag 1 då jag började jobba på mitt arbete. Jag började som timvikarie sommaren 2009 och är kvar skillnaden nu är att jag är utbildad har en egen rad på schemat alltså fasta arbetstider och det bästa av allt är att jag har rätt till betald semester .

För övrigt är det mycket tankar som snurrar i mitt huvud, vill inte gå in på det för mycket då det handlar om mitt privatliv. Det enda jag vill just nu är att få ett rakt och ärligt svar. För jag anser att jag direkt inte har fått det. Det kanske är jag som är otroligt trög , eller så är det du som förklarar dåligt. Ja jag vet inte det enda ja känner är frustration djup & jobbig frustration


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0