Måndag 14 november 2011

Vart en fika hos Emmelie idag var trevligt, var ju ett bra tag sen vi tog en fika och pratade skit! Vi sa även att de inte får dröja 2 år till nästa fika men det tror jag inte det kommer att göra. Fick träffa mårten och Molly stora kissar har dom blivit. Dessutom är ju Mårten min favorit, är ju inte en kattmänniska precis men mårten har höga poäng hos mig


Ska krypa ner och försöka att sova nu, behöver sömn då det inte blev så mycket på den fronten i helgen ;) men när jag tänker efter så gör det ingeting.


åh jag vet inte vad det är som håller på att hända med mig, allt känns bara så konstigt helt plötsligt. Eller nej fel ord jag vet inte vad jag ska skriva för att det ska låta rätt. Jag väljer nog och hålla tyst ett tag till i alla fall. Vill tro på det bästa men frågan är ska man göra det? ska man våga det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0