Tisdag

Så här trött har jag inte varit på år och dar, eller nu ljög jag jag är nästan alltid trött nu förtiden. Beror ju på att jag sover alldeles för lite . Dessa sömnlösa nätter håller på att döda mig, eller nu tog jag i men mår ju inte bra av det. Min lilla kropp behöver fler timmars sömn jag vet det, det hela är svårt och förklara så jag ger fan i det helt enkelt.

En heldag på jobbet väntar  om jag är sugen? nej verkligen inte men vad kan man göra?. Och jag borde inte klaga jag har ett jobb och gå till. Jag har en fast inkomst varje månad och jag har ÄNTLIGEN rätt till betald semester efter 2.5 år som timmis på jobbet. Det känns bra och jag är trygg jag har fått det jag är värd :-) utbildad och allt är jag också så det är en sak jag är trygg med i min vardag. Slippa oroa mig om jag kommer få in pengar nog varje månad. Det har dock aldrig varit ett problem när jag var timmis då jag nästan var inne varje dag men ni förstår nog vad jag menar.


Efter att ha sitt ett kllipp på internet funderar jag starkt på att bli vegetarian fast jag kommer nog inte kunna vara utan hemma gjorda kötbullar, pannbiffar osv. Sen vet jag inte om min lilla kropp fixar det heller. Fast för tillfället är jag inte sugen på kött för fem öre , magen vänder sig bara när jag tänker på det.


Det slog mig igår att det alltid kommer finnas avudsjuka människor som inte kan glädjas av andra. Sånt får mig att se rött och med andra ord kan jag inte förstå mig på dom. Människor är även sjukt nyfikna när det gäller en del saker sköt er själva för fan.



Glädje skutt.... om jag ändå kunde vara så aktiv nu som då......


Ska dricka upp kaffet och kila till jobbet om en stund. hejsvejs




.... tänker på dig..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0