Både glad och ledsen precis som vanligt.... Eller?

Ärligt talat så vet jag inte alls hur jag mår just nu, tankarna snurrar och just spyr jag galla av att vara ensam. Självklart är det också en massa andra tanknar & funderingar som spelar ett spratt med mig, men det vill jag inte gå in på.  Vet inte om trasig är det rätta ordet just nu, känner mig smått vilsen och väldigt ledsen helt enkelt. Samtidigt som jag är glad, hmm? visst är det konstig kan man verkligen vara glad och ledsen samtidigt?!.


Stör mig på att när man är ledig går dagen för fort, jag är ju inte utvilad ännu. Känns som mitt lív just nu bara består av jobb,jobb,jobb åter jobb. Ja jag är självklart glad som har ett jobb men jag vill ha något mer förstår ni vad jag menar?. Det känns som om min vardag ser likadan ut hela tiden, är väl så för många, att man går till jobbet och när man väl har slutat jobbet är man helt slut som människa. Hatar denna tröttheten jag går och bär på, inte blir saken bättre när vinter kommer allt närmare. Det blir kallare och så kommer den äckliga snön snart också. Visst kan snön vara mhysig i alla fall när man är inomhus.

Har börjat köpa julklappar nu i allfall

  1. Aron och Elsa vad det är kan jag dock inte skriva, är mina syskonbarn dom är 1år! Fått höra att Aron är lik mig det blir man glad av att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0