Bläää

Lyckades somna men vaknar av att jag får ett sms, nu kommer jag inte kunna somna om igen :(. När ska jag någonsin kunna sova en hel natt och vakna upp pigg ? . Sen det här med att sova ensam är inte min grej men börjar bli van. Nästa kille jag släpper in i mitt liv ska också vara något och ha och inte en kille som fortfarande leker jag vill inte såra eller bli sårad igen. Jag vill bara vara lycklig och älskad för den jag är är jag inte värd det?


Jag har kommit upp i en ålder då strul och lek inte passar in min värld, när jag tänker efter har det aldrig funnits plats för sånt skit i mitt liv. Men jag har haft otur när det gäller killar, jag har sårat och jag har blivit sårad. Det är  klart det sätter spår och ju mer det händer ju mer försiktig blir jag, ja jag vet jag har valt fel ett antal gånger och det har jag sedan fått äta upp jag har gett personer chanser som inte ens är värda det. Sen har jag totalt skitit i personer som verkligen vill visa vilka dom är och jag ångrar det och bitter ja det är jag.. Det är ett nytt år och jag ser saker och ting med helt nya ögon, nu tar jag nya krafter och mitt mål för detta år är att hitta den där killen som gömmer sig , och jag hoppas han snart kommer fram så jag får ge han massa kärlek och att han få ge mig massa kärlek. Kärlek är något fint som man vill dela med en person som gör att hela världen svävar, jag vill sväva på rosa moln igen och när den tiden kommer vet jag inte men jag VET att den tiden kommer även för mig.




Natti natti:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0