Fredag kväll

Hallå där!
Vet inte om detta året började bra, men dock så har det inte bara varit pest. Har gått och upp och ner jag är en grubblande själ som gärna fastnar på ställen som jag inte borde. Men jag har då alltid fått lära mig att ge alla en chans att visa vilka dom är, alla får alltid en chans av mig. Och visst har det varit så att jag har haft en bra bild av någon och sen har jag fått äta nässlor på grund av att jag har kommit på att jag har haft fel bild av en del.
Men jag har sagt till mig själv att i år ska jag bli kär, hitta en man som vill samma sak som mig, har samma syn på livet ja ni fattar. Ingen ska lägga sig i vem jag får känslor för, för i slutet handlar det om vad jag känner och tycker om min blivande Karl. Som yngre gjorde jag precis som många andra man gick efter hur personen såg ut men man blir äldre och klokare och kommer på att insidan är faktiskt det viktigaste . Men visst utseendet betyder ändå något, jag faller oftast för en killes ögon en kille med fina ögon gör mig svag i benen det måste jag faktiskt erkänna :-). Gillar mer mörkhåriga killar än blonda, när jag tänker efter har jag nog inte haft ett förhållande med en blond kille. Visst har man haft en "flört" med en blond kille, haha detta låter ju larvigt. Men nu när jag ändå sitter här och tankar och ord bara flödar så kan jag lika gärna passa på att skriva.
Till något annat, åker till min syster vid påsk, jag längtar komma bort lite och vara med människor som betyder det gör mig bara så glad bara när jag tänker på det.


I morgon ska jag bli full och dansa på borden på harrys ;) haha nej men ska ha skoj as hell
bjuder på denna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0