Fuck this shiiit


Kände mig väldigt vacker igår, det får man faktiskt säga. Idag känner jag mig som ett monster då jag har smink i hela ansiktet efter alla dessa onödiga tårar som har kommit och gått idag/kväll . Nej det har inte hänt något speciellt mer än att jag är jävligt känslig och känner mig jävligt ensam. Ja jag vet jag har vänner osv, men man kan känna sig ensam ändå. Jag tror ni vet vad jag menar, jaja tänker inte bli så där djup nu igen.


Jag tänker inte haka upp mig för små saker, tänker inte gå runt och må dåligt över saker som jag själv valade att sätta stopp för.  Fast man väljer att sätta stopp för en del saker så kan man ju må dåigt av sina beslut ändå eller har jag fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0