Ledig helg

Äntligen fredag och min lediga helg. Den har varit längtad och den är behövd, är helt slut i kroppen. Min kropp har spökat som bara den i nästan en veckas tid, och allt jag har ätit har kommit upp igen. Kräktes igår sist så idag har jag fått behålla maten i alla fall än så länge,

 

Som det ser ut nu så blir det ingen utgång då min vän har fått förhinder, tråkigt men ingeting och göra. Jag som var riktigt sugen på en utgång, men det får bli en helg hemma i min ensamhet och det suger. Men om någon snäll själ vill bjuda mig på fest så hör av er ;D

 

Just det var i o-hamn igår på röngten surt och åka dit men kön i kalmar var tydligen rätt lång så fick bli o-hamn. Fick liggs i den jävla maskinen i nästan två timmar hade så jävla ont i ryggen efter det och illa mådde jag efter också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0