Tisdag

Sorry dåligt med bloggande, men har i stort sätt varit handikappat i ena handen. Svullnaden har äntligen lagt sig men nu börjar det klia och vara så där ömnt. Har mer än 14 stygn på handen så det är väl rätt så normalt att det ska klia och vara ömnt när det läker.




Fick ett rart och fint sms av Mr S i natt, blev så där barnsligt glad. Glad för att vi inte har hört ifrån varandra på ett tag. Känner inte S så bra men hans sms gjorde mig så där exra glad, och då gjorde det ingenting att han väckte mig med sina sms .


Till en annan sak jag är trött på att kämpa för något som ändå inte kommer funka. Jag är trött på att känna mig som svarta fåret, ja jag vet kan vara jävligt dålig på att höra av mig. Men jag är så trött på att ge och inte få tillbaka och då tror en del att jag inte vill ha med dom att göra. Men det är ju inte så jag är bara försiktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0