Torsdag

Eftersom jag inte får äta något innan jag är klar på sjukhuset idag så kurrar min mage, ja jag skulle nog kunna säga att hela kalmar kan höra den. Men min dagliga dos av kaffe har jag fått i mig, tänkt om jag inte ens fick dricka något då hade jag varit på ett uselt humör.
Men men idag ska doktorn skära i min hand, kommer och dö lite, men överlever jag blir det ett besök hos frissan så jag kan bli fin i huvudet, behöver tunna ut mitt hår börjar bli väldigt stort nu och jag har varit lat och inte plattat de på ett tag, det tar ju så mycket på håret om man ska platta det hela tiden, dessutom orkar jag inte att göra det varje dag. Så nu har jag satt upp håret i en stor toffs ser så där rolig ut, men har man inte orken så har man inte.
Denna helgen spenderar jag på jobbet, helt okej faktiskt ger ju pengar och jag behöver ta det lungt när det gäller allt festade. Är nog uppe i 8 helger i rad då jag har varit ute och levt rövare haha. Så ja det ska helt enkelt bli skönt att bara slappa och inte dricka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0