Trött



Känns som om jag inte har sovit på hundra år, och jag känner mig mer död än levande för tillfället. Nu är jag i alla falll uppe men det är med trötta och tunga steg jag går till jobbet. Den där John blund kan då inte gilla mig men jag skyller helt enkelt på att han är en man. Och en man har alltid svårt och hålla tiderna, nu fick jag till det.


Nu blir det att dricka en kopp kaffe eller 400 koppar :P .  Tror fortfarande att jag blir pigg av kaffe att jag aldrig lär mig. I morgon blir det ett långt pass på jobbet, på onsdag åker jag till o-hamn till sjukhuset där, lite surt att åka till röngten där just för att kalmar ska ha så lång kö. Nästa vecka blir det operation låter värre än vad det är men lite kan ni väl tänka på mig!






Egotrippad? lite kanske inget fel på det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0