Happy


Blev utgång med Jens, kaj och några till i går. Hamnade på en fest i skogen var lite rädd då jag inte kände någon förutom Jens. Men vart så där smått glad när både Thimmie och Linus var på festen plus att några ölänningar var där också. 140 kronor åt helvete på harrys då en del kom in och andra inte. Så det blev olareys för oss satt typ och sov så vakten kom fram och frågade om jag mådde bra. Jag var ju inte så jätte full har ju varit värre på den fronten. Vill inte vara så där stupfull speciellt inte när jag är med personer jag inte känner så väl. Inte för att jag tror att dom vill göra mig illa utan det handar mera om mig släpper mer loss när jag känner mig trygg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0