Ändrade planer

Suck huvudvärken är fortfarande kvar dock är den inte lika stark tack gode gud för det. Har fått lite gott i magen och ska snart krypa ner och kolla på en film tills jag somnar. Huvudvärken har gjort mig otroligt trött och slö i kroppen. Nu pratar vi inte om vanlig huvudvärk utan om migrän, och migrän önskar jag inte ens min värsta fiende.
 
Nu har man även fått nya grannar, ja för dom var två. Kan inte förstå hur man kan bo två i en etta på 38 kvadrat. Man lär ju gå på varandra, och vill man ha en tid för sig själv ja då får man väl sitta på toaletten och ruva. Fast en del fixar ju och bo litet . Jag som bor själv tycker jag bor lagom, men visst skulle inte skada och ha lite större med tanke på alla skor och kläder som jag nu inte börjar få rum med ;) haha. Låter värre än vad det är men som sagt skulle inte skada och bo större, alla tröttnar väl på sitt boende ibland eller är det bara jag som gör det ?. Fast i framtiden blir det större kanske till och med hus? sånt man märker ;)
 
 
Fast jag hade en skallvärk som inte är från denna värld så kollade jag på några avsnitt " kvinnliga mödare" nu låter jag väl dum  huvudet, men är rätt intressant och se och höra vad som rör sig i dessa sjuka människors huvuden.
 
 
Ja som jag skrev innan så har jag gått upp i tjänst, jobbar nu mera 82 % cirka det är lagom. En extra dag och en timme mer på jobbhelgen. Förlorar inte mina dyrbara lediga helger :-) alltid tre dagars ledig fredag, lördag och söndag precis som jag vill ha och alltid vill ha. Ja så längejag jobbar där jag jobbar. Tänka sig är snart inne på fjärde året på jobbet, Vart tog tiden vägen? har ju hänt så mycket gick på som timanställd sen blev det månad och nu är man fast anställd. Hårt arbete ger resultat så att ;säga :D känner mig så otroligt stolt över mig själv .
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0