Bingo vad fan är det?

Åh jag visste att det skulle bli liv och gnäll för att jag hade rensat bland mina vänner på Facebook. Men varför ska jag ha folk som jag "knappt" känner. Personer som jag kanske bara har träffat en gång i hela mitt liv hittar ingen orsak till det helt enkelt. Dessutom ha personer som man inte har kontakt med längre känns också onödigt. Snälla ni får inte ta det personligt :P inte fan gör jag det när någon tar bort mig. 
 
På tal om bingo vad fan är de bra till? när man inte ens vinner. Laddade ner en app på telefonen och tror ni jag vinner NEEEJJJ . Men det är väl som man brukar säga har man inte tur i spel har man tur i kärlek och det har ju jag :) med tanken på att jag har världens bästa pojkvän<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0