blääää

Kan inte sova, fick beök nu ikväll av en god vän vi spelade kort och jag förlordade stort precis som vanligt. Sen försökte Simon tvinga med mig ut på krogen men envis som jag var så sa ja nej så han fick leta upp någon annan och gå ut med. Och nu ligger jag här sömlös med massa tankar som bankar och spökar och jag hatar det. Nej jag är inte ledsen utan mer förvirrad .
 
 
nåväl de går väl över precis som allt annat antar jag. Borde sova, kan inte sova, jag är trött så jag viker mig dubbelt och den där jävla john blund kan sticka och brinna.
 
 
tankar hit och dit...  bläääää frågor hit och dit...........
 
 
för tillfället känns det inte alls bra inte för fem öre.... men de går väl över
 
 
nog med detta inlägg nu ska jag sova
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0