En ledig fredag!

God morgon!
Då var man uppe och väntar på att kaffet ska bli klart. Sedan blir det några ärende på stan för att sedan åka hem och börja med maten lagom tills Freddy kommer . Åh jag är så glad att min älskade har fått fast jobb han om någon är värd det. Ikväll blir det nog bara mys tror inte Freddy orkar så mycket annat men han har ju jobbat hela veckan så jag förstår honom till punkt och prick. I morgon jobbar jag kväll freddy får göra det bästa för att få tiden och gå tills jag kommer hem. Klart det känns lite jobbigt och lämna honom helt ensam när jag går och jobbar men jag vet ju att han är där när jag kommer hem. Älskling jag är hemma ett ord som jag älskar och säga.
 
 
 
Ni kanske undrar hur det går med rökningen kommer inte ihåg om jag har skrivit om det. Men det går bra hur bra som helst. Trodde det skulle vara kämpigt då jag har många runt omkring mig som röker. Men jag har en stark vilja så det har gått bra. Visst har man tänkt när det har varit stressigt åh en cigg men jag har sagt till mig själv nej emma och det har funkat kalas. Lätt och vara efter klokt och säga att varför började jag med skiten, ändå var jag rätt sen med och börja jaja jag fixade det i alla fall. Sen vet jag och förstår att personer som har rökt i över 20-30 år har det svårare men mycket handlar om att det är en vana och en vana kan vara otroligt svårt och bryta.
 
 
Annars? det har inte hänt så mycket mer, har en del mål som jag ska försöka och bli klar med innan året är slut. Ni kanske undrar vad det gäller men det tänker jag inte tala om ni märker det när jag är i mitt mål. En sak som jag är så otroligt glad över är att jag helt ärligt har fått den stora äran och ha den finaste pojkvännen i hela världen + att han har en underbar familj och släkt. Känner mig som en i gänget eller hur man ska säga det. Ni får mig helt enkelt och må bra otroligt bra så jag är evigt tacksam för det. Sen min mamma , min fina och underbara mamma som har fått stå ut med mig i 25år ;) haha låter nästan som att jag har varit jobbig men så är inte fallet. Mamma du betyder och jag älskar dig,och pappa BÖRJE du betyder också massor. Ja du är ju som en pappa då jag inte har haft en pappa i mitt liv. Jo jag har en biologisk pappa men han har aldrig förstått vad det innebär att vara pappa vilket är tråkigt, inte för min del men för hans, han missar ju att få lära känna en fin dotter som jag anser jag är :) men det är hans förlust och inte min, Och när jag blir med barn vilket jag hoppas jag blir  i framtiden är det BÖRJE som kan se sig som morfar och INTE min biologiska pappa. Tråkigt nog så tror jag inte min biologiska pappa kommer bry sig vilket bevisar ännu en gång vilke SKITSTÖVEL HAN ÄR!.
 
 
Men jag har det bra :) jag älskar mit liv <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0