lördag kväll

Kom hem för en stund sen, den korta biten hem var läskig. Var en man som förföljde mig varje gång jag vände mig om så stannade han. Ringde mamma och pratade högt så han skulle höra attjag allt visste att han förföljde mig. Lagom läskigt , fast jag är rätt liten så är jag jävligt stark så tur för han att han inte flög på mig för då skulle han allt få se på fan vill jag lova....
 
 
Jobbade med Sanna idag gick lika bra som vanligt, passet gick fort och nu har jag krypit ner i sängen och ska snart släcka ner för att sova. Ska upp vid 06.00 i morgon blir heldag på jobbet i morgon sen är jag ledig på måndag och då ska jag njuta för fulla muggar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0