Lördag

För ett år sen antar jag att jag inte mådde så bra och kände mig ensam och att jag dessutom var rätt så le på min vardag. Nu ett helt år efter har det hänt grejer, har ett fast jobb gick upp i procent nu i veckan , det innebär även mer lön alltid bra. I mars träffade jag min underbara pojkvän och nu i september är 6 månader sen vi träffades åh jag är så jävla glad att jag äntligen har träffat rätt gud vad jag älskar honom Freddy min finaste min andra halva vad jag älskar dig......
 
 
 
saknar min bästa vän Mia karlsson du har alltid funnits där i alla väder. Fast vi har delade uppfattningar om saker och ting är du alltid vid min sida precis som jag finns vid din sida. Du är glad för min skull och jag för dig när de går bra för i dig det är så vänskap ska vara. Du finns alltid där lyssnar och kommer med kloka ord älskar dig min bästa vän
 





 
lite bilder höhö
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0