Söndag kväll!

Då var helgen över den går alltid fort speciellt när man jobbar. När jag kom hem hade jag en jävla huvuvärk vilke jag har än. I alla fall fick fint besök av fyra söta pojkar en liten stund.  Noah , Johannes, Axel och min Freddy, fick pussa lite på honom vilket slutade med att jag saknar honom ännu mera nu åhh :/ ibland är det otroligt jobbigt att han är 7 mil ifrån mig . I alla fall ska hoppa in i duschen för sen kommer Simon på besök  de blir väl att vi spelar kort och jag förlorar som vanligt haha. Han är en bra vän den där Simon han lär få höra mig hela kvällen om hur mycket jag saknar min vackra Freddy.
 
 
 
Freddy Bergeskans jag älskar dig!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0