Emma skriver av sig


De som inte skulle få hända , har hänt eller håller på att hända. Vi som lovade varandra , fast jag märker ju att vi mer och mer glider ifrån varandra. Jag har min vardag här och du har din där. Ja jag har inte varit den bästa på att höra av mig men det har inte du heller. Så det är faktiskt bådas fel att detta håller på att hända. Det kanske bara är jag som har denna känslan? . Jag har många gånger tänkt på varför , varför inget hade ju behövt att ändras bara för att vi nu bor en bit ifrån varandra. Vi som skulle hålla ihop i alla väder, finnas för varandra i glädje och i sorg vart tog allt detta vägen? . Det är klart de gör ont när jag märker att våran vänskap håller på att försvinna. Detta inlägg skriver jag INTE för att såra dig vilket jag hoppas du vet för så pass väl känner du mig vid detta laget. Jag vill bara veta , varför har/håller vi på att glida ifrån varandra?. 
 
 
 
 
 
Till en annan sak. MIA kom hem snart jag är sugen på öl !
 
 
 
I morgon får jag krypa ner hos min älskade igen

 
 
 
Sist men inte minst!
Victoria kaffe och kaka snart?!
 

Kommentarer
Postat av: ..

Tänkt om alla killar hade en sådan vacker tjej som dig. Freddy kan verkligen vara lycklig och stolt över som få ha dig som sin flickvän!. För övrigt hoppas jag allt är bra med dig / Sebastian

Svar: Det var ett par vänliga och fina ord =)
Emma Felsägaren Ottosson

2012-09-05 @ 23:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0