latest news!

Passar på att skriva när ett till inlägg när jag ändå har orken och tiden. Sitter och försöker få i mig en smörgås jag har verkligen ingen matlust när jag har mens är det inte konstigt? eller jag vet inte men så är det i alla fall ALLTID för mig när jag har mens. Nu har krampen i allafall blivit mindre, och magen är inte som värsta ballongen längre. Det där med en flaska med varmt vatten funkar verkligen i alla fall för min del. 
 
Jag satt och läste mina äldre inlägg här på bloggen, dock inte alla då det är en del. Men vilka minnen man fick tillbaka med andra ord en rolig läsning. 
 
 
Idag skulle jag läsa tidningen för de äldre på jobbet, insåg att det inte fanns någon "bra" nyhet. Det står bara en massa hemska saker som man inte vill läsa. Så det slutade med att jag läste en bok Minnen&högtider. Den uppskattades nog mer än vad tidningen skulle ha gjort. 
 
 
Puss och godnatt!
Inte för att jag ska sova än men i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0